دانلود،فروش،مقاله،تحقیق،پایان نامه، پروژه دانشجویی...

آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی)


آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی)

آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی)

دانلود آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی)

آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی) ، آزمون هوش عاطفی ، هوش هیجانی ، هوش عاطفی ، آزمون هوش
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی)

آزمون هوش عاطفی

وضعیت عاطفی ما در زمانی که بتدریج علائم پیر شدن از قبیل سفید شدن مو، چین و چروک خوردن پوست، از دست دادن قدرت جنسی و به وجود آمدن دردهای متعدد مواجه می شویم، بسیار کمک کننده و یاریگر ما خواهد بود.

آزمون حاضر وضعیت عاطفی شما را در زمینه هایی از قبیل محبت و نفرت، غم و اندوه، وحشت و خشم، حسادت، کمرویی در روابط بین فردی بررسی می کند.

این آزمون روشن می کند که آیا از نظر عاطفی در سطح بهینه ای هستید یا نیاز به تغییر و درمان دارید. برخلاف آزمونهای هوش در این آزمون نمره گذاری که بتوانید خودتان را با دیگران مقایسه کنید، وجود ندارد.

افرادی که از نظر هوش عاطفی سالم هستند، به سؤالات 1 الی 5 پاسخ صحیح، به سئوالات 6 الی 15 پاسخ غلط و به سؤالات 16 الی 20 پاسخ صحیح می دهند. غالباً مهمترین ثمری که پاسخ دادن به این آزمون دارد، رسیدن به این ایده است که من قادرم واکنش های عاطفی– هیجانی خودم را تغییر دهم. این کار، البته با صرف وقت و انرژی قابل توجه، امكان پذیر است.

بنابراین اولین قدم پس از پاسخ به این آزمون، پذیرش این واقعیت است که شما می توانید تغییر کنید. و قدم بعدی، تصمیم برای عملی کردن چنین ایده ای است.

توجه داشته باشید که سؤالات این آزمون ممكن است رنجش و ناراحتی ذهن تان را فراهم سازد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 20
تعداد مولفه : تک مولفه
روایی و پایایی : ندارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : ورد word وقابل ویرایش
تعداد صفحات : 5 صفحه

دانلود آزمون هوش هیجانی (20 سؤالی)


[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 28 بهمن 1395 ] [ 0:02 ] [ لیلا ]

[ ]

پرسشنامه مقیاس ناامیدی برای کودکان کازدین


پرسشنامه مقیاس ناامیدی برای کودکان کازدین

پرسشنامه مقیاس ناامیدی برای کودکان کازدین

دانلود پرسشنامه مقیاس ناامیدی برای کودکان کازدین

پرسشنامه مقیاس ناامیدی برای کودکان کازدین
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

پرسشنامه مقیاس ناامیدی برای کودکان کازدین

کازدین و همکارانش در سال 1983 یک وسیله اندازه گیری برای سنجش ناامیدی کودکان ساختند. در سال 1986 کازدین با دو نفر دیگر از همکاران خود نتیجه پژوهشهای خود را با مقیاس مذکور که در یک گروه 262 نفری کودکان 13-6 ساله بستری در بیمارستان انجام شده بود انتشار دادند. مقیاس نا امیدی کودکان دارای 17جمله است که کودکان باید بعد از خواندن هر جمله ، نظر خود را با گذاشتن حرف ص (صحیح) یا غ (غلط) در جلوی آن مشخص کنند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 17
تعداد مولفه : مولفه ندارد
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : ورد word وقابل ویرایش
تعداد صفحات : 4 صفحه

مقیاس نا امیدی برای کودکان
به همراه راهنمای پرسشنامه

دانلود پرسشنامه مقیاس ناامیدی برای کودکان کازدین


[ بازدید : 299 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 26 بهمن 1395 ] [ 22:15 ] [ لیلا ]

[ ]

ترجمه مهارت مفهومی


ترجمه مهارت مفهومی

1560 کلمه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست و تعداد صفحات بر اساس آن نوشته شده است قیمت این ترجمه در بازار به ازا هر صفحه 3000 تا 5000 تومان میبشد ترجمه انگلیسی به فارسی روان

دانلود ترجمه مهارت مفهومی

دانلود مقاله مهارت مفهومی
دسته بندی پژوهش ها
فرمت فایل docx
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

نمونه ترجمه

به طور کلی، سخنرانی[1]، مهارت مفهومی به عنوان توانایی برای دیدن یک اقدام به عنوان یک کل اشاره دارد (کاتز، 1974). آن به عنوان عنصر وحدت بخش[2] و هماهنگ کننده فرایند اجرایی مورد تحسین قرار گرفته و اهمیت کلی غیر قابل انکاری دارد. به عنوان مثال در یک تجارت ساخت و ساز و پروژه، مهارت مفهومی برای مشاهده پروژه از دیدگاه تصویر بزرگ، تا درک روابط پویا در میان اجزای پروژه­های مختلف و ذینفعان و پیش­بینی چگونگی اثرات پروژه بر محیط اطراف آن تعیین کننده می­باشد(ال السابع، 2001، گودوین، 1993). با توجه به تنوع سیستم­های ساخت و ساز پروژه، مهارت مفهومی با اهمیت­ترین در متقاعد کردن عملکرد سیستم به عنوان یک کل یکپارچه است (گودوین، 1993). هنگامی که یک تغییر در یک سیستم وجود دارد، اثرات باید در برابر شاخص­های مختلف، مانند استراتژی­های کنترل، بودجه، برنامه، و محیط اطراف در نظر گرفته شود (کاتز، 1974). این مهارت مفهومی برای مشاهده پروژه به عنوان یکی از بسیار پروژه­های مربوط درون سازمانی مفید است.


[1] - speaking

[2] - unifying

Generally speaking, conceptual skill is referred to as the ability to see an
enterprise as a whole (Katz, 1974). It is lauded as the unifying, coordinating
ingredient of the administrative process, and has undeniable overall importance.
In a construction business and project for example, conceptual skill is
crucial for viewing the project fromabig picture perspective, to understand the
dynamic relationships among different project components and stakeholders,
and to envision how the project affects its surrounding environment (El-Sabaa,
2001; Goodwin, 1993). Due to the diversity of construction project systems,
conceptual skill is paramount in ensuring that the systems function as an
integrated whole (Goodwin, 1993). When there is a change in one system,
the impacts should be considered against different indicators, such as control
strategies, budget, schedule, and environment (Katz, 1974). This conceptual
skill is also useful for viewing the project as one of many inter-related projects
within the organisation.

دانلود ترجمه مهارت مفهومی


[ بازدید : 323 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 18 دی 1395 ] [ 20:22 ] [ لیلا ]

[ ]

بررسی عوامل موثر در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی


بررسی عوامل موثر در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی

بررسی عوامل موثر در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی

دانلود بررسی عوامل موثر در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی

بررسی عوامل موثر در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی
دسته بندیعمران
فرمت فایلdoc
حجم فایل1747 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل72

بررسی عوامل موثر در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی

بخشهایی از متن:

مقدمه :

دو عامل تعیین كننده در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی مانند سیستمهای مهاربند،‌دیوارهای برشی فولادی، قابهای ممان گیر، دیوارهای برشی بتنی و غیره سختی[1] و مقاومت [2] آنها میباشد. كه به كمك دیاگرام بار – تغییر مكان جانبی آنها تعیین میگردد. در شكل 6-1 یك نمونه از این دیاگرامها در یك تصویر كلی نشان داده شده است.

در دیاگرام مذكور شیب خط OA سختی سیستم مقاوم نامیده می شود و Fu مقاومت و یا بار نهایی سیستم مذكور می باشد. همانطور كه در شكل 6-1 b مشاهده میگردد رابطه بین بار و تغییر مكان جانبی در محیط الاستیك بصورت زیر است:

(6-1) F=KU

برای تعیین سختی سیستم در هر تراز دلخواه میتوان از رابطة (6-1) استفاده نمود،
(شكل6-2).

شكل 6-1 تصویر كلی دیاگرام بار – تغییر مكان جانبی سیستم

(6-2)

سختی و مقاومت :

با توجه به لزوم كنترل تغییر مكان جانبی در ساختمانها،‌ سختی سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. طبیعتاً همانطور كه در شكل 6-1- b مشاهده می گردد سیستم هایی كه دارای سختی بیشتری می باشند، تغییر مكان جانبی آنها در مقابل بارهای جانبی كمتر است.

از جمله عواملی كه در رابطه با آنها لزوم كنترل تغییر مكان جانبی نقش اساسی دارد، میتوان به موارد زیر اشاره نمود.



شكل 6-2 تعیین سختی سیستم در تراز دلخواه

- اثرات

- آسیب دیدن اجزاء غیر سازه ای

- حفظ تجهیزات و لوازم حساس در ساختمانهای خاص

- تأمین ایمنی

در عمل،‌ هنگامی كه بارهای جانبی به سازه اعمال میگردد، سازه جا به جا شده و در نتیجه بارهای قائم نسبت به محورهای قابها و دیوارها خارج از محوری پیدا می نمایند. متعاقب آن سازه تحت اثر لنگری اضافه قرار می گیرد. جابجایی اضافی، باعث لنگر داخلی بیشتر برای تعادل با لنگر اعمالی ناشی از بارهای قائم خواهد شد. این اثر بار قائم ‍P بر تغییر مكان جانبی به اثر موسوم است . اثر مذكور در یك طره در شكل 6-3 بصورت ساده نشان داده شده است.

...

پایداری :

یكی از عوامل تعیین كننده و حساس در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی، پایداری می باشد. هر گونه ناپایداری در این سیستم ها منجر به خرابی كلی و یا موضعی سازه و نهایتاً ساختمان گردد. عموماً ناپایداری به صورت های زیر در سیستم های مذكور اتفاق می‌افتد.

- ناپایداری اجزای اصلی

- ناپایداری اجزای فرعی

- ناپایداری موضعی

ناپایداری اجزای اصلی مانند ستونها بسیار خطرناك بوده واغلب منجر به تخریب قسمتی از سازه و یا كل سازه میگردد. لذا دقت در تأمین پایداری، به ویژه تأمین پایداری اجزاء اصلی سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی بخصوص بارهای جانبی ناشی از زلزله از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. گر چه میتوان با كمی درایت در طراحی سیستم های مذكور از ناپایداری اجزاء فرعی و حتی ناپایداری های موضعی نیز جلوگیری نمود.

در زلزله های نسبتاً شدید و شدید انتظار میرود سیستم مقاوم وارد ناحیة پلاستیك شده و با جذب انرژی، ارتعاش را میرا نماید. در این حالت كه سیستم خودبه علت جاری شدن اجزاء و احتمالاً اتصالات دچار مشكل می باشد، میتوان تصور نمود وجود ناپایداری در آن چه اثرات مخربی میتواند برای آن به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی بروز هرگونه ناپایداری بر روی منحنی های هیسترزیس سیستم اثر گذاشته و خود را در منحنی های مذكور نشان داده و باعث كاهش جذب انرژی سیستم میگردد.

در دیوارهای برشی فولادی، ستونها علاوه بر تحمل بارهای قائم محوری كه ناشی از بارهای ثقلی می باشند، می بایست نیروهای نهائی وارده از ورق فولادی را نیز كه در شكل های 6-6 و 9-1 نشان داده شده است، تحمل نمایند. لازم است ستونها از نظر كمانش در صفحة دیوار برشی و كمانش خارج از صفحه مذكور با ضریب اطمینان خوبی طراحی گردند. بطوریكه وقتی ورق فولادی برای جذب انرژی به حالت پلاستیك میرود، دارای استحكام كافی بوده و دچار كمانش نشوند. همچنین رابطة (6-46) كه در بحث 6-2 (اثر صلبیت تیرها و ستونها روی ورق فولادی) ارائه گردیده است در مورد ستونهای دیوارهای برشی فولادی می بایست اعمال گردد.

در رابطه با تیرهای طبقات در دیوارهای برشی فولادی، با توجه به اینكه نیروهای وارده از ورقهای فولادی به آنها در دو طبقه مجاور، به علت اختلاف ناچیز خنثی می گردد (شكل 9-1) لذا از نظر پایداری بامشكل خاصی روبرو نمی باشند. فقط تیرهای انتهایی كه صرفاً نیروهای وارده از طرف یك ورق فولادی را تحمل می نمایند، (شكل 1-9)، می بایست دارای استحكام كافی باشند. در این ارتباط لازم است رابطة (6-47) در مورد آنها اعمال گردد. همچنین در صورتی كه به علت اختلاف فاحش بین نیروهای برشی دو طبقه مجاور در دیوار برشی فولادی، اختلاف نیروهای وارده از ورق های فولادی مجاور به تیر میانی قابل توجه باشد، لازم است رابطة (6-47) برای تیر مذكور برای مابه التفاوت نیروهای وارده كنترل گردد.


[1] - Stiffness

[2] - Strength

دانلود بررسی عوامل موثر در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی


[ بازدید : 285 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 8:29 ] [ لیلا ]

[ ]

پرسشنامه استاندارد انگیزش کارکنان


پرسشنامه استاندارد انگیزش کارکنان

پرسشنامه استاندارد انگیزش کارکنان

دانلود پرسشنامه استاندارد انگیزش کارکنان

پرسشنامه استاندارد انگیزش کارکنان
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 82 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

پرسشنامه استاندارد انگیزش کارکنان

پرسشنامه استاندارد انگیزش کارکنان شامل 25گویه و هدف آن بررسی میزان انگیزش در بین کارکنان می باشد.
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه
انگیزش در لغت به معنای انگیختن، تحریک و ترغیب کردن و انگیزه به معنای آنچه که کسی را به کاری برانگیزد، هست پس انگیزش را می‌توان نیرویی پیش‌برنده کارکنان به شمار آورد(گمینیان،1383).

مولفه های پرسشنامه

انتظار 1تا 11
جاذبه 12 تا 22
تلاش 23 تا 25

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه ) :
تعداد گویه ها : 25
تعداد مولفه : 4
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : ندارد
نوع فایل : ورد word وقابل ویرایش
تعداد صفحات : 6 صفحه

دانلود پرسشنامه استاندارد انگیزش کارکنان


[ بازدید : 293 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 دی 1395 ] [ 11:40 ] [ لیلا ]

[ ]

مقاله خلوت، قلمروپایی، و فضای شخصی نظریه همجواری


مقاله خلوت، قلمروپایی، و فضای شخصی نظریه همجواری

مقاله خلوت، قلمروپایی، و فضای شخصی نظریه همجواری

دانلود مقاله خلوت، قلمروپایی، و فضای شخصی نظریه همجواری

مقاله خلوت، قلمروپایی، و فضای شخصی نظریه همجواری
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 1076 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

مقاله خلوت، قلمروپایی، و فضای شخصی نظریه همجواری

چکیده بخشهایی از متن:

قطعه ای از مبلمان، یك كار هنری، یك اتاق، یك ساختمان، یا محدوده ای از فضای سبز هر چند كه از نظر انسان سنجی خوب طراحی شده باشد، ممكن است برای استفاده كنندگان «ناراحت» به نظر برسد (Hall 1963) . هدف این فصل كتاب جلب توجه به معیارهای خاص تری چون خلوت، فضای شخصی، و رفتار قلمروپایی است. این عوامل ادراك راحتی و كیفیت محیط را تحت تأثیر قرار می دهند. نیاز به خلوت، فضای شخصی و قلمروپایی در انسان عمومیت دارد و به ارضای نیازهای دیگری چون امنیت ، خودشكوفایی، و عزت نفس ربط دارد.

Hall 1959 , goffman 1963, Lyman and scott 1967, skaburskis sommer 1969, Altman 1975

چگونگی بیان نیازها و نحوه دست یافتن به آنها، در جوامع مختلف متفاوت است.

(Hall 1966 , Aluman and Chemers 1980)

بعضی از ساختمانهایی كه توسط معماران تحسین شده اند نیاز به خلوت و قلمروپایی را به خوبی برآورده نمی سازند. دلیل این مسئله ساده است. در اغلب موارد این رفتارها به طور ناخودآگاه بروز می كنند. بدون شناخت یك رفتار نمی توان آن را در طراحی در نظر گرفت. یكی از وظایف رفتارشناسان جلب توجه طراحان به این گونه رفتارها و چگونگی در نظر گرفتن آنها در طراحی است. یكی از اهداف نظریة طراحی محیط، توصیف و تبیین چگونگی پاسخگویی تركیب كالبدی محیط به این رفتارها و اهمیت طراحی محیطهایی است كه تأمین كننده و حمایت كننده آنها می باشند.

خلوت

مفاهیم خلوت، قلمروپایی و فضای شخصی با هم ارتباط نزدیكی دارند. ایروین آلتمن (1975) مدلی مفهومی را پیشنهاد كرده است كه در آن فضای شخصی و قلمروپایی ساز و كارهای اصلی دست یافتن به خلوت قلمداد شده اند. شكل 14-1 ماهیت پویای خلوت را نشان می دهد. مردم تلاش می كنند در انجام فعالیتها به سطح مناسبی از خلوت دست یابند. در نتیجه دانستن معنا و مفهوم خلوت اهمیت زیادی دارد.

در تعاریف مربوط به خلوت یك ویژگی مشترك وجود دارد. نكتة اصلی این تعاریف، توانایی كنترل افراد یا گروهها بر تعامل دیداری، شنیداری و بویایی با دیگران است. برای مثال، راپاپورت (1977) خلوت را توانایی كنترل تعامل اجتماعی، حق انتخاب و امكان تعامل اجتماعی دلخواه فرد تعریف كرده است. خلوت نباید به گوشه ای از جمع و تمایل به انزوا منجر شود. (Schwartz 1968).

...

رفتار قلمروپایی سازوكاری است برای تنظیم حریم بین خود و دیگران كه با شخصی سازی یا نشانه گذاری یك مكان یا یك شیء و تعلق آن به یك فرد یا یك گروه بیان می شود. این تعاریف بعضی از ویژگیهای اصلی قلمرو مكانی را پیشنهاد می كنند. احساس مالكیت و حق انسان نسبت به یك مكان ، شخصی سازی و نشانه گذاری یك محوطه. حق دفاع در مقابل مزاحمت و تأمین كاركردهایی كه از نیازهای فیزیولوژیك تا نیازهای شناختی و زیباشناختی را شامل می شود.

انسان و حیوان رفتار قلمروپایی را از راههای متفاوتی به نمایش می گذارند (Altman 1975) . در حیوانات این نمایش مبنای زیست شناختی دارد و ابزاری است برای تصاحب یك محدودة مكانی؛ نشانه گذاری حیوانات با ادرار یا دیگر ابزارهای فیزیولوژیك انجام می شود و دفاع آنها با جنگیدن (به صورت نمادین) به نمایش در می‌آید.

در انسان، رفتار قلمروپایی حتی اگر مبنای زیست شناختی داشته باشد باز هم تابع هنجارها و معیارهای فرهنگی است (Dubos 1965 , Ardrey 1966) . قلمروهای انسانی از جهت اندازه و مكان تفاوتهای زیادی دارند؛ نه تنها مفهومی مكانی بلكه محصول ساخته ها و انگاره های انسان هستند و با دامنة وسیعی از موانع فیزیكی و نشانه های نمادین علامتگذاری می شوند. انسان قلمروهای مكانی بیشتری دارد و از راههای مختلفی از آنها محافظت می كند.

عملكرد قلمروهای مكانی

تأمین خلوت و كنترل قلمرو مكانی در طراحی محیط اهمیت ویژه ای دارد، زیرا بعضی از نیازهای اساسی انسان از قبیل هویت، انگیزش و امنیت از این طریق قابل ارضا هستند. حسن الشركاوی (1979) نیاز چهارمی را تحت عنوان چارچوب داوری به این نیازها افزوده است. اگر چه در ادبیات معماری راجع به این موارد بحث شده است، ولی عملكرد قلمروپایی خارج از محدوده مفهوم عملكردگرایی در معماری جدید است.

دانلود مقاله خلوت، قلمروپایی، و فضای شخصی نظریه همجواری


[ بازدید : 647 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 16 مهر 1395 ] [ 5:47 ] [ لیلا ]

[ ]

مقاله تحمل خطا ، توازن بار و مکان یابی سرویس در شبکه های حسگر بی سیم


مقاله تحمل خطا ، توازن بار و مکان یابی سرویس در شبکه های حسگر بی سیم

مقاله تحمل خطا ، توازن بار و مکان یابی سرویس در شبکه های حسگر بی سیم

دانلود مقاله تحمل خطا ، توازن بار و مکان یابی سرویس در شبکه های حسگر بی سیم

مقاله تحمل خطا ، توازن بار و مکان یابی سرویس در شبکه های حسگر بی سیم
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pdf
حجم فایل 262 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

مقاله تحمل خطا ، توازن بار و مکان یابی سرویس در شبکه های حسگر بی سیم

چکیده:

شبکه های سنسور بی سیم ناهمگن از انواع مختلفی از گره ها ساخته شده است .بعضی از گره ها ، سنسورها، به عنوان واسط برای محیط فیزیکی استفاده شده اند و گره های دیگر به عنوان (به جای)سرویس دهنده عمل می کنندو سرویس های مختلفی برای سنسورها فراهم می کنند.در این مقاله ما یک معماری را تعریف می کنیم که سنسورها را قادر می سازد که بطور موثر سرویس ها و سرورهارا مکان یابی کند .که یک معماری سرویس دهنده دو لایه است که لایه اول از سرویس دهنده های واقعی ساخته شده است.ولایه دوم از گره های که بطور اساسی گره های استاندارد شبیه سنسورها هستند تشکیل شده است ..این گرههای شناخته شده در مکان های فعلی از سرویس دهنده ها بعنوان سرویس دهندهای مکان یاب شناخته می شوند.سنسورها نیاز دارند تا سرویس ها را از سرویس دهنده مکان پرس و جو کنن تا سرویس مد نظر را پیدا کنند.و سرویس دهنده های مکان، مکان سرویس مورد نظر را برای سنسورها ارسال می کنند.در نهایت یکبار که مکان سرویس را پیدا کرد سنسورها بطور مستقیم از سرویس ها استفاده می کنند .معماری سرویس دهنده ما توازن بار (پرس و جو به سرویس دهنده )و تحمل خطای سرویس دهنده را فراهم می کند.گره های سنسور دارای حافظه نهان هستند که مکان سرویس های مشهور را نگهداری می کنند.تجربه نشان داده است که استفاده از حافظه نهان در گره های سنسور موثر است.

دانلود مقاله تحمل خطا ، توازن بار و مکان یابی سرویس در شبکه های حسگر بی سیم


[ بازدید : 641 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 15 مهر 1395 ] [ 21:19 ] [ لیلا ]

[ ]

مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها


مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها

مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها

دانلود مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها

مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها

اصول و رویه‌های تلفیق دربخش دولتی انگلستان

(دیوید هیلد و جورج جورجیو)

اهم نكات مقاله :

اصلاح حسابداری بخش دولتی در كشورهای صنعتی به یكی از اجزاء قابل تشخیص در مجموعه اصلاحات « بازار-محور» نوظهور در مدیریت بخش عمومی تبدیل شده است.جنبة‌ كلیدی این اصلاحات،تبدیل مبنای حسابداری از مبنای سنتی نقدی به مبنای تعهدی می‌باشد.مبنای تعهدی در حسابداری بخش خصوصی این كشورها نیز بنا به مجوز اصول پذیرفته شدة‌ حسابداری ازگذشته تا بحال بكار گرفته شده است.

در این مقاله با توجه به طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و بودجه‌بندی بر مبنای منابع( Resoure Accounting and Budgeting) ،به موضوعاتی دررابطه با تلفیق اشاره میشود كه هم با اهمیت وهم مشكل زا می‌باشند پس از مرور تجربه بخش خصوصی در رابطه با تلفیق ،این مقاله به بررسی دقیق ساختار دولت مركزی انگلستان می‌پردازد و در ادامه، دامنه محدود تلفیق كه توسط خزانه داری انگلستان پیشنهاد شده است و به عنوان مبنای ایجاد حسابهای منابع وابسته به بخش‌ها (Departmental Resource Accounts) بكار خواهد رفت،مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

در این مقاله همچنین توجه خواننده به ساختار پیچیدة‌ ارائه خدمات عمومی و بسیاری از كارهای انجامی توسط سازمانهای شبه عمومی ( quasi – public organisations ) جلب خواهد شد.لازم به ذكر است كه سازمانهای شبه عمومی هم خارج از محدوده پیشنهادی برای بخش‌ها وهم خارج از محدوده حسابهای ملی كل دولت قرار دارند.و در خاتمه بایدگفت كه این مقاله،موضوع مربوط به حسابهای كل دولت را مورد بررسی قرار نمی‌دهد.

1) پیشگفتار

در سالهای اخیر تغییرات با اهمیتی در رابطه با حسابداری دولتی در كشورهای مختلف بوقوع پیوسته است.در انگلستان ،این تغییرات در قالب مجموعه‌ای با عنوان حسابداری وبودجه‌بندی بر مبنای منابع ( RAB) گنجانده می‌شوند.مقاله ایكه پیشرو دارید،گستره واشكال مختلف تلفیق با حسابداری وگزارشگری مالی دولت بر مبنای تعهدی را مورد توجه قرارداده است.

در این مقاله در عین حال كه به پیشرفتهای كشورهای دیگر به گونه مناسب توجه می‌شود، اهمیت موضع باعث می‌شود جهت پربارتر كردن آن ویژگی‌های خاص انگلستان مورد بحث و بررسی ویژه قرار گیرد.

در این رابطه ضروریست كه برخی واژگان خاص انگلستان تعریف شدند.یكی از این اصطلاحات،حسابداری بر مبنای منابع (‌Resource Accounting) ( RA) است كه ...

دانلود مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها


[ بازدید : 626 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 15 مهر 1395 ] [ 21:18 ] [ لیلا ]

[ ]

پروتکل Spray and routing برای تحویل پیام در شبکه های چالشی


پروتکل Spray and routing برای تحویل پیام در شبکه های چالشی

پروتکل Spray and routing برای تحویل پیام در شبکه های چالشی

دانلود پروتکل Spray and routing برای تحویل پیام در  شبکه های چالشی

پروتکل Spray and routing برای تحویل پیام در  شبکه های چالشی
دسته بندی سمینار کامپیوتر
فرمت فایل pdf
حجم فایل 471 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

گزارش سمینار درس ارزیابی کارایی شبکه های کامپیوتری

پروتکل Spray and routing برای تحویل پیام در شبکه های چالشی

چکیده

در شبکه های جالشی مانند شبکه های بین سیارات، شبکه های ماهواره ای، شبکه های نظامی و ...، برای بیشتر مواقع یک مسیر کامل از مبدا به مقصد وجود ندارد. فقدان یک مسیر end to end باعث می شود که تحویل پیام یک چالش بزرگ در این شبکه ها باشد. در این مقاله، ما مکانیزم تحویل پیام spray and routing را ارایه می کنیم، که ترکیبی از سادگی epidemic routing و کارایی direct routing می باشد. کارایی spray and routing را با استفاده از یک شبیه ساز در مقایسه با پروتکل های قدیمی epidemic، prophet و spray and waiting ارزیابی می کنیم.

کلمات کلیدی: شبکه های چالشی، تحویل پیام، مسیربابی، مسیر بهینه

دانلود پروتکل Spray and routing برای تحویل پیام در  شبکه های چالشی


[ بازدید : 576 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 15 مهر 1395 ] [ 21:15 ] [ لیلا ]

[ ]

مقایسه باورهای فراشناختی، راهبردهای کنترل فکر و ویژگی های شخصیتی بیماران دیابتی و افراد سالم


دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90

دانلود مقایسه باورهای فراشناختی، راهبردهای کنترل فکر و ویژگی های شخصیتی بیماران دیابتی و افراد سالم


[ بازدید : 560 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 15 مهر 1395 ] [ 21:14 ] [ لیلا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]