دانلود،فروش،مقاله،تحقیق،پایان نامه، پروژه دانشجویی...

گزارش کارآموزی نظارت ساختمان


گزارش کارآموزی نظارت ساختمان

گزارش کارآموزی نظارت ساختمان

دانلود گزارش کارآموزی نظارت ساختمان

گزارش کارآموزی نظارت ساختمان
دسته بندی گزارش کار آموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 1649 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48

گزارش کارآموزی نظارت ساختمان

فهرست

عناوین

مقدمه

آشنایی كلی با مكان كارآموزی

طریقه شركت در پروژه

نوع نظارت و بررسی در ساخت و ساز

نظارت بر نحوه انجام كار

معایب

عكس ها در حین انجام كار

عكس ها در پایان كار

نتیجه گیری و ارزشیابی

//////////////////////////////////

چکیده ای از بخشهایی از متن:

فصل اول : آشنایی كلی با مكان كار آموزی

چگونگی شركت در پروژه ها:

شركت میعاد توسط شركت در مناقصه های عمومی از طریق روزنامه و اینترنت قرار داد ها را بسته و پروژها را میگیرد.قسمت اعظم پروژه های شركت زیبا نمای شهر در زمینه ساختمان بوده است كه البته در سالهای اخیر در چند پروژه ساختمانی در تهران نیز شركت كرده اند مانند پروژه ای كه بنده در آن مشغول بوده ام كه شرح آن در فصل بعد بطور كامل آمده است.

فصل دوم

جلسه 1 :

شركتی كه بنده در آن مدتی را بعنوان كارآموزی گذراندم یك شركت ساختمانی بود كه پروژه های مختلفی از قبیل ساخت یك مجتمع مسكونی بصورت انبوه سازی (56) واحدی ساخت تعدادی آپارتمانهای مسكونی و نیز تعدادی آپارتمان مسكونی - تجاری در دست ساختمان داشت كه هر كدام از آنها در مراحل مختلفی از ساخت قرار داشتند.

مكانی را كه من بعنوان كارآموزی گذراندم یك ساختمان مسكونی بود .

این ساختمان مساحتی حدود 435 داشت و اسكلت آن از نوع بتن آرمه بود و در زمان شروع كار من ساختمان مذكور خاكبرداری شده بود و آماده كفراژ بندی و آرماتورپیچی بود .

البته یادآور می شوم كه برای كامل شدن گزارش كارآموزی از دیگر پروژه های در دست ساخت این شركت توسط دوربین دیجیتال عكسهایی تهیه كرده و سپس توسط كامپیوتر از آنها پرینت گرفته كه در پایان گزارش آمده است .

...

جلسه 3 :

برای شروع به كار در روز سوم لازم بود دیوار كاملاً گرفته باشد .

در شروع به پیشرفت بهتر كار سعی می شود . كارها را با توجه به كارائی و توانائی كارگران بین آنها تقسیم نمود تا از هرج و مرج و فرار از كار كارگران جلوگیری كرد .

با تكمیل دیواركشی و آماده شدن قالب فنداسیون ؛ آرماتورهایی را كه قبلاً آرماتوربندها خمكاری و قطع و وصلها را انجام داده اند برای تركیب و آماده كردن ستونها و شناژبندی ها به سطح كارگاه منتقل می شود تا با سر هم شدن آرماتورها و ایجاد ستونها و فنداسیون به پیشبرد كار كمك شود .

پس از آوردن میلگردها ابتدا آرماتور فنداسیون بسته شد به صورتی كه ابتدا آرماتور كف (راسته ها) انداخته شد و بوسیله مفتول بسته تا از حركت كردن جلوگیری شود (در ضمن باید سعی شود جنس دیوار به صورتی باشد كه بعدازبتن ریزی به آن نچسبد و به راحتی تخریب شود ، درداخل دیوار از پلاستیك استفاده می شود و از ملات گچ یا گچ و خاك استفاده می شود) .

دانلود گزارش کارآموزی نظارت ساختمان


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 31 تير 1395 ] [ 7:52 ] [ لیلا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]