دانلود،فروش،مقاله،تحقیق،پایان نامه، پروژه دانشجویی...

دانلود مقاله تحولات بنیادی و فرآیند آموزش از راه دور


دانلود مقاله تحولات بنیادی و فرآیند آموزش از راه دور

دانلود مقاله تحولات بنیادی و فرآیند آموزش از راه دور

دانلود دانلود مقاله تحولات بنیادی و  فرآیند آموزش از راه دور

دانلود مقاله تحولات بنیادی و  فرآیند آموزش از راه دور
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

مقاله تحولات بنیادی و فرآیند آموزش از راه دور

بخشهایی از متن:

تكنولوژی و جامعه

تغییرات اجتماعی كه در دهة گذشته به وقوع پیوسته موثر بوده و بر انتقال ساختار جامعه توسعه یافته و زیربناهائی كه بر پایه آنها شكل گرفته تاثیر گذارده است. واضح است كه بخش اعظمی از این تغییرات مبتنی بر كامپیوترهای پیشرفته و تكنولوژی ارتباطی، بویژه اینترنت، می‌باشد كه بر تمامی وجوه توسعه و برنامه‌های اجتماعی تاثیر گذارند. (web-based Education. Com.2000)

بنظر می‌رسد تا سال آینده (2002) حدود 600 میلیون نفر در سرتاسر جهان به اینترنت پیوسته و یا حداقل در زمانهای خاصی از شبكه استفاده كنند. این در حالی است كه تا سال 2007، 80% از مردم كشورهای صنعتی به اینترنت خواهند پیوست . (Wei yu ، 2000)، تا پایان دهة اول از قرن بیست و یكم، اكثر مردم در كشورهای توسعه یافته و كشورهای در حال توسعه ، بدون شك از اینترنت با سرعت بالایی برای منافع اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی، آموزشی و … استفاده خواهند كرد .

چنین تغییراتی ، هم آنهائی كه ما تجربه شان كرده‌ایم وهم آنهائی كه بدون شك در سالهای بعد واقع خواهند شد، بسیار بزرگتر از انتظاراتی است كه با ظهور تكنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی در گذشته مد نظر بود (Adell، 2000) .هر چند تكنولوژیهای پیشین (چاپ، تلفن، رادیو، سینما وتلویزیون) انقلابی واقعی در زمان خود محسوب شدند، تكنولوژی‌های نوین كه در جامعة فعلی ما نفوذ كرده‌اند تاثیر بسیار عظیمتری داشته‌اند؛ چرا كه از ابعاد، سرعت و ظرفیت جهانی برای رشد خود برخوردارند.

...

ـ تاثیر تكنولوژی بر یادگیری باز و یادگیری از راه دور

جهان آموزش نمی‌تواند از این واقعیات تكنولوژیكی چشم پوشی كند. می‌توان از آن بعنوان موضوعی برای مطالعه ویا وسیله‌ای برای استفاده بمنظور آموزش افرادی كه قبلاً از محیطهای خارجی برای سازماندهی امورشان در جامعه استفاده می‌كرده‌اند، كمك گرفت. و نوعی از آموزش كه بیشترین آمادگی را برای استفاده از نوآوریهایی تكنولوژیكی از آغاز تا كنون نشان داده است، آموزش از راه دور می‌باشد.

اكنون یادگیری فردی و گروهی موثر بدون توسل به فضاهای آموزشی سنتی امكان پذیر گردیده است...

دانلود دانلود مقاله تحولات بنیادی و  فرآیند آموزش از راه دور


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 31 تير 1395 ] [ 7:57 ] [ لیلا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]